مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-09سياسي

فارس من| سایه روشنی های مصوبه جدید کنکور و دلایل مسوولان برای اجرای آن


برخی داوطلبان کنکور با ثبت پویشی در سامانه فارس من، مخالفت خود را با مصوبه جدید کنکور اعلام کردند، مسوولان معتقدند این مصوبه به نفع برقراری عدالت آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تقریبا همه حتی خانواده هایی که فرزند کنکوری ندارند از مصوبه جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره آزمون سراسری مطلع شدند و می دانند که براساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی در آزمون سال های 1402 و 1403 فقط سوابق تحصیلی سال دوازدهم با تاثیر قطعی درنظر گرفته می شود و در مخالفت خود را با این مصوبه اعلام کرده و با ذکر دلایل خود خواستار توضیحات مسوولان درباره آن شدند.

* چرا برخی داوطلبان با مصوبه جدید مخالف هستند؟ سردبیر سوژه فارس من در این باره گفت: این مصوبه ایرادات زیادی دارد و ما مخالف اجرای آن هستیم.

از او درباره علت مخالفتشان با مصوبه پرسیدیم، گفت: مثلا با توجه به تعداد زیاد امتحانات سراسری قطعا احتمال تقلب نیز زیاد است و این مسأله سبب تضییع حق برخی از دانش آموزان می شود، همچنین تعداد افرادی که معدل بالای 19 و حتی معدل 20 کسب می کنند کم نیست، این ها چطور قرار است غربال شوند؟ وی گفت: همچنین اینکه آزمون ها قرار است تشریحی برگزار شود هم موضوع دیگری است که سبب افزایش چند برابری هزینه های دانش آموزان و تراکنش موسسات و مافیاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سایه روشنی های مصوبه جدید کنکور و دلایل مسوولان برای اجرای آن

فارس من| سایه روشنی های مصوبه جدید کنکور و دلایل مسوولان برای اجرای آن